Digitale tools op maat van social profit.
We maken digitale tools op maat van social profit. De tools maken je organisatie efficiënter. Zo kan jij al je aandacht besteden aan de mensen waarvoor je je dagelijks inzet.
Diensten
Digitalisering met een hart
We helpen sociale en culturele organisaties bij hun digitalisering. We ontwikkelen en installeren digitale tools op hun maat. Zo hebben ze de handen vrij voor hun echte prioriteit: mensen helpen, en de wereld beter maken.
Met onze jarenlange expertise in social profit en IT weten we wat organisaties nodig hebben: betaalbare en gebruiksvriendelijke tools. Voor elke organisatie bedenken we de oplossing die ze nodig heeft.
We hebben een jarenlange ervaring in social profit en IT
Knelpunten zoeken
We zoeken de knelpunten in de interne werking van een sociale organisatie
Oplossingen voorstellen
We stellen op maat van sociale organisatie doelgerichte digitale oplossingen voor
Oplossing toepassen
We implementeren de oplossing en begeleiden de sociale organisatie bij het gebruik ervan.
Zelf ontwikkelen
Als de ideale oplossing niet bestaat, ontwikkelen we die zelf en/of met een van onze partners.
Kernwaarden
Bij alles wat we doen vertrekken we van de bijzondere situatie van sociale organisaties. We zoeken samen met hen naar de beste digitale oplossing binnen hun budget.
We maken en installeren alleen digitale tools die sociale organisaties nog socialer maakt.
✓ Betrokkenheid | ✓ Zorgzaamheid |
---|---|
✓ Inzicht | ✓ Autonomie |
✓ Helderheid | ✓ Expertise |
✓ Efficiëntie | ✓ Doelgericht |
Nieuws

Schrijf over iets waar u verstand van hebt. Als u over een bepaald onderwerp niet zoveel weet, nodig dan een expert uit om erover te schrijven. Als er meerdere schrijvers actief zijn op uw blog, houdt u uw bezoekers betrokken. U kent uw doelgroep als geen ander, dus houd deze in uw achterhoofd wanneer u uw blogartikelen schrijft. Schrijf over iets wat uw doelgroep interesseert. Als u een Facebook-bedrijfspagina hebt waar veel op wordt gereageerd, kunt u eens in de reacties kijken voor inspiratie voor een onderwerp.

Schijf over iets waar u verstand van hebt. Als u over een bepaald onderwerp niet zoveel weet, nodig dan een expert uit om erover te schrijven. Als er meerdere schrijvers actief zijn op uw blog, houdt u uw bezoekers betrokken. Spreek uw doelgroep aan U kent uw doelgroep als geen ander, dus houd deze in uw achterhoofd wanneer u uw artikelen schrijft. Schrijf over iets wat uw doelgroep interesseert. Als u een Facebook-bedrijfspagina hebt waar veel op wordt gereageerd, kunt u eens in de reacties kijken voor inspiratie voor een onderwerp.

Schijf over iets waar u verstand van hebt. Als u over een bepaald onderwerp niet zoveel weet, nodig dan een expert uit om erover te schrijven. Als er meerdere schrijvers actief zijn op uw blog, houdt u uw bezoekers betrokken. Spreek uw doelgroep aan U kent uw doelgroep als geen ander, dus houd deze in uw achterhoofd wanneer u uw artikelen schrijft. Schrijf over iets wat uw doelgroep interesseert. Als u een Facebook-bedrijfspagina hebt waar veel op wordt gereageerd, kunt u eens in de reacties kijken voor inspiratie voor een onderwerp.